דף הבית הסטוריה של האתר המלחמה בדואר זבל יום ללא סלולרי ביטוח אופנועים אי-שון - די לעישון הכפוי
דואר אלקטרוני עמלות הבנקים אנסי קצב מרד צרכני כביש שש מיחזור וסביבה תנועת אופנועים בנת"צים




הגיע הזמן לעשות משהו מועיל.
ה 'מפגש' - מפגש התמיכה בפועלים לטובתנו ונגד הזוממים לרעתנו
נשאלתי שאלות לגבי חוקיות המפגש והרי תשובה מנומקת (וזה חוקי)



המפגש 4.0 יום שישי 20 באפריל 12:00.

מביאים משהו לנשנש, אם יש מקום למנגלים אז נקדים את יום העצמאות בכמה ימים ונשב על הדשא ונדבר אופנועית מדוברת. מזג האויר בטוח שיהיה טוב (כמו תמיד). עד היום כל מאבק הרוכבים לא השיג כלום. הירשנזון בדרכו החוצה, סטס לראשות וועדת הכספים, הכנסת בפגרה ואנחנו ממשיכים לשלם כמה שבא להם. מסלולי התחבורה הציבורית סגורים בפנינו (חוקית) וחוץ מלקטר קצת ולשבת המון בבית אנחנו לא עושים כלום. בואו !!!!!



המפגש 3.0

במפגש הראשון למדנו שאפשר להביא רוכבי דוג"ים למטרה משותפת. במפגש 2.0 ראינו שגם תחת איום של גשם מצד החזאים אנחנו מגיעים. והגענו למפגש השלישי. במפגש הזה דואגים לכמות ענקית של כלי רכב ורוכבייהם ופעילויות. יש יום הולדת ל ---- והיא מביאה עוגה. שמעתי על התחייבויות להביא נרגילות ולוחות שש בש. יש יוזמה להביא ניידת של מד"א ואולי גם את א.ד.י ? והכי חשוב זה להביא את היבואנים, מוסכים, חברות משלוחים וכל מי שחי בביצה הדו"גית.

יחד נראה שיש מאחורי הלוחמים למעננו נמצא כוח רב של 85,000 כלי רכב דו גלגלי במדינה שמתוכם כ 75% נמצאים בגוש דן.



המפגש 2.0

יום שישי 16.2.2007 שעה 12:00 עד 14:00 (ואם מזג האויר מדהים אז מ 11:00 למי שרוצה לתפוס צבע בלי הקסדה ועד שעות הערב המוקדמות למי שרוצה).

לאור הלקחים של המפגש הראשון הפעם זה יהיה שונה. קודם כל נראה לי שמועדון האופנועים הישראלי, ועד הפעולה, פול גז, ריידרס, רוכבי העמקים, מועדון ה BMW IL הישראלי וכל מי שלא הספקתי להזכיר פה (למשל את היבואנים שבכלל לא עשו כלום כדי לדאוג לעצמם) ומגזין מוטו שלא הורגש והמוסכים וכל שאר הגופים העייפים שלא תרמו שום דבר להצלחת המפגש ידאגו להראות נוכחות מאסיבית. חברות המשלוחים, הפיצות (שעכשיו משלמות הרבה יותר ביטוח על הכלים שלהם) יגיעו. וגם צריך למצוא דרך להודיע לכל טוסטוס (פרט לזה של פרפרים בבטן שהגיעה מחדרה על ה 50 סמ"ק שלה ועוד אחד או שניים.

ולא. המטרה היא לא הרעשה, ולא שהמשטרה תפוצץ את המפגש. אלא איחוד של גופים ורוכבים וכלים. ומשם נמשיך הלאה לשלל דרישותנו מהממשלה על גופיה השונים. לדעתי 20-30 אופנועים שעוברים ליד ביתו של שר כזה או אחר ומטרידים את השכנים בכלל לא עוזרים ולמרות איזו כותרת משנית בידיעות אחרונות משיגים את השינאה של השכנים ואת אי הסובלנות של השוטרים.

המפגש 1.0
כתבה בריידרס על המפגש, בבלוג של כרובי, גלרייה בריידרס, גלריה נוספת, הגלריה של כפרה

ביום שישי ה 19 בינואר 2007 בשעה 10 בבוקר נפגשים כל רוכבי האופנועים בחניון גן יהושוע (מאחורי תחנת דלק פז/משרד הרישוי הישן) בתל אביב. כולם מוזמנים. המפגש החברתי יתחיל ב 10 בבוקר ויסתיים שעתיים מאוחר יותר. אני מקווה שמפגש שכזה יעזור למועדוני האופנועים השונים, וועד הפעולה, הפורומים השונים, חברי הכנסת שעוזרים לנו, יבואני הרכב הדו גלגלי, חברות הביטוח וכל השאר (סליחה אם שכחתי מישהו/י).

אנא בואו בזמן, הביאו מצב רוח וחיוכים, ספרו לכל מי שאתם מכירים (וגם למי שלא). ומי שיש לו את היכולת ורוצה להביא משהו לשתות (0 אחוז אלכוהול), לנשנש, להדביק, לתלות, לצעוק מוזמן לעשות זאת.

חשוב להדגיש כי זו לא "הפגנה" אלא מפגש של כולנו, מקורקינטים ממונעים ועד הגולדווינגים הענקיים ועם מקום טוב באמצע לכל מה שנוסע על שני גלגלים (גם ווספה עם סירה נחשב).

אשמח לראות המונים שתומכים במאבק בביטוח וכמוני ישמחו גם כל העיתונאים, צלמים, וכל האנשים שפועלים בשבילנו.

מה אנחנו אמורים לעשות?
כל אחד צריך לדאוג אישית להביא 10-20 חברים שלו ולהסביר לאותם חברים שגם להם יש את אותה משימה. כן. זה נשמע כמו 'פירמידה' אבל אם נצליח בזה זה אומר שכל אחד מאיתנו יביא כ 100-200 איש (והאופנועים שלהם) ואם אותם אנשים ימשיכו ככה נמלא את החניון והדשא באנשים, אופנועים, מנגלים ושימחה. עד יום שלישי ה 16 לינואר אסור שיהיה מישהו שרוכב על משהו עם מנוע שיש לו פחות מ 4 גלגלים שלא ידע על ה 'מפגש'

חשוב לזכור שהארוע לא מאורגן על ידי אף אחד. כולנו שואפים לראות המוני רוכבים על רכב דו גלגלי. באירוע.

* הטקסט נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. אשמח לראות גם את הרוכבות שבנינו.

חשוב !!! במקרה של מזג אויר סוער ורטוב האירוע ידחה ליום שישי שאחריו (ולמי שיש קשרים למעלה שיעזור לדאוג למזג אויר נעים בתפילותיו). עידכון יבוא במקרה הצורך פה. מזג האויר, מפה

המפגש ב 19 לינואר הוא הראשון מסדרת מפגשים גדולים של רוכבי הרכב הדו גלגלי בישראל כדי ליצור חזית אחידה (על שלל גווניה). המטרה היא מפגש חד חודשי שיכלול כמות אדירה של רוכבים וכלי רכבם (המאוגדים במועדונים כאלה ואחרים או לא מאוגדים כלל) כדי לתת כוח לעוסקים בשמנו במסדרונות הבירוקרטיה. פרטים על המפגשים הבאים יבואו לאחר הצלחת המפגש הראשון (אתם הגורם להצלחתו). חשוב להגיש כי המטרה היא בלהיות ולהשפיע ולא בהפרעה לתנועה, לסדר הציבורי ולחיי היום יום של האנשים במדינה. תמיכה של כולם תביא להצלחה במאבקים השונים ואם נרגיז נקלקל לעצמנו.
. ארועים נוספים
12.01.07 מירושליים לזרעית - מסע לשיחרור החטופים
17.01.07Canceled
19.01.07ה "מפגש" בגני יהושוע
24.01.07הצבעה בכנסת
02.02.07משמרת מחאה בביתו של שר האוצר
16.02.07המפגש 2.0
23.03.07המפגש 3.0
20.04.07המפגש 4.0
__.__.__המפגש 5.0
__.__.__המפגש 6.0
__.__.__המפגש 7.0


הצלחות עד כה
החוק אושר להצבעה 5.2.2007
החוק עבר בקריאה טרומית 7.2.2007


מטרות האירוע
    הפחתת תעריפי הביטוח לרכב דו גלגלי בצורה משמעותית מהתעריפים שהיו נהוגים עד לא מכבר.
    הפיכת מסלולים לתחבורה ציבורית למסלולים לתחבורה ציבורית ואופנועים. צעד זה מתבקש במרכזי הערים כדי לתת לרוכב הדו גלגלי יתרון על פני מכוניות המעכבות את זרימת התנועה במרכזי הערים הגדולות.
    הורדת מיסים משמעותית על אופנועים וחלקי אופנועים וציוד בטיחות. צעד זה יביא לגידול משמעותי בכלי רכב דו גלגלי והיתרון והשיפור באיכות החיים מצעד זה ברורים לכל אדם.
    עצירת החלמאות ודרך שינוי דרגות הרישוי לאופנועים. במשרד הרישוי לא ממש יודעים את הדרגות החדשות והדרישה המוזרה לקבוע את הדרגה לפי בעלות על כלי זה או אחר ולפי ההספק שלו מגוחכת. על משרד התחבורה למצוא דרך חכמה יותר שלא תפגע בבעלי הרשיון ותהפוך את רשיונותייהם לחסרי תועלת. וכמו כן להדריך את הצוותים והמנהלים במשרדים השונים שידעו בדיוק את עבודתם ולא יטרטרו אופנוענים מבולבלים בגלל אוזלת ידם.
    הגדלת שטחי החניה המאורגנים לאופנועים במרכזי הערים. אפשר גם לדרוש בחקיקה מכל חניון ציבורי להקצות שטח לחניית חינם לאופנועים (כמו במרכז עזריאלי בת"א למשל) ככלי לדירבון מעבר ממכוניות לאופנועים.
    הקצאת שטחים וחקיקה לקידומו של הספורט המוטורי לסוגיו במדינתנו. ככה יהפכו המירוצים שיש לנו בכבישים למרוצים מאורגנים והגברת המודעות תביא לנהיגה בטוחה יותר בכל סוג של כלי רכב. לישראל יש יכולת להגיע למקומות ראשונים בעולם בתחומים הללו והגיע הזמן להביא כבוד למדינה ולא בשיאים שאנו משיגים בחינוך/שחיתות וכו' לאחרונה.
    כיוון ה 'תחושה' של רמזורים לפנייה שמאלה שירגישו קטנועים. אין סיבה שנמשיך לגנוב רמזורים באדום, לטפס על מעברי חציה או חלילה להמשיך בנסיעה ישר. (אף בעל מכונית לא יבין את הדרישה הזאת אבל אין בעל אופנוע רזה שלא נתקל בזה)
מדוע אנחנו בטוחים שזה נכון?!
    בישראל מתבזבזות יותר ממליון שעות עבודה בחודש על פקקים ובעיות תעבורתיות. ובגלל שאין חלופה טובה (גם אוטובוסים עומדים בפקקים) אזי מעבר משמעותי של נהגי מכוניות לרכב דו גלגלי (כרכב נוסף) יקטין את הביזבוז המשווע.
    זיהום האויר שנוצר על ידי מכוניות שנוסעות יום יום בפקקים פוגע בבריאות שלנו תושבי המדינה והפחתת זיהום האויר תביא לחיסכון של מיליארדים בהוצאות הבריאות של מדינת ישראל (וגם בבריאות הנפש).
    מעולם לא נעשתה סטטיסטיקה על פי מה שידוע לי על מעורבותם של אופנועים בתאונות עם הולכי רגל וחומרת הפגיעה מול תאונות דומות עם מכוניות. אך ברור הדבר כי פגיעה של גוף רחב השוקל טונה ויותר חמורה יותר מפגיעתו של רכב דו גלגלי. יתר על כן רוכבי האופנועים אינם משוחחים בטלפון,שקועים בשיחות עם נוסעייהם, מחטטים באף, מעשנים, מתאפרים וכו' ולכן הריכוז של רוכב אופנוע/קטנוע מול נהג רכב עושים את ההבדל הבטיחותי. יותר אופנועים=יותר הולכי רגל חיים.
    ירידה בצריכת הבנזין תביא להקטנת התלות של מדינת ישראל במחירי הנפט בעולם וכתוצאה מזה ישתפר מאזן התשלומים של המדינה (אני לא מתיימר לומר שמעברם של כמה עשרות אלפי נהגי מכוניות לרכב דו גלגלי תשנה את פני המדינה אבל זה בטוח יתרום רבות)
    בכל תאונה בין משאית/רכבת/אוטובוס לבין רכב פרטי (לא מדבר כבר על כלי רכב דו גלגלי או הולך רגל) הגדול מנצח (כמו שקרה היום (ה 12 לינואר)). האם מכך אנו מניחים כי הממשלה מדרבנת בעלי כלי רכב דו גלגלי לעבור למשאית ? זה מזכיר לי משום מה את חלם (כן . הביטוח למשאית עולה כמו לטוסטוס).
enough


קישורים מעניינים

פורומים וקהילות
פורום אופנועים - תפוז
לגעת בסאגה - תפוז
פורום אופנועים - YNET
פורום קטנועים - תפוז
פורום שטח - תפוז
פורום סופרמוטו - תפוז
פורום קטנועים - ריידרס

קשרו את הדף הזה
( Add '19/1/2007 Bikers meeting' to Del.icio.us Add '19/1/2007 Bikers meeting' to digg Add '19/1/2007 Bikers meeting' to reddit Add '19/1/2007 Bikers meeting' to Technorati Add '19/1/2007 Bikers meeting' to Yahoo My Web )

מועדונים קומונות וקבוצות
קומונת הפרלמנט בתפוז
מועדון האופנועים הישראלי
מועדון ישראלי לאספני אופנועים
מפגש אופנועי העמקים
עיתונים ואתרי תוכן
motobike.co.il
fullgaz.co.il
riders.co.il

עצומות
עצומה באתר פולגז נגד ה 'רפורמה' בביטוח

כתבות על הנושא
האוצר : אתם משלמים רק חצי
תל אביב מאמינה באופנועים
האם זה סוף עידן הקטנועים?
כצפוי, התייקרות בביטוח דו גלגליים
הפגנת אופנוענים מול בית שר האוצר
פאר וייסנר על הביטוח וזיהום האויר
נסיים דואק כותב על ה'רפורמה'
חבר הכנסת גלעד ארדן על ה'רפורמה'
חומרים נוספים על 'הרפורמה'
1. מסמך המסביר את הבעיה
2. משרד האוצר: ביטוח לאופנוע בין 251-500 סמ'ק יעמוד על 12,072 ש'ח
3. ריכוז חומר באתר פולגז מעיתונות וכתבות על השתלשלות סיפור הביטוח

מפלגות תומכות
תמיכת הירוקים במטרותנו








*גילוי נאות. אני רוכב כ 16 שנים ועובד בחברה שמשווקת בין השאר מוצרים לאופנועים (כעיסוק משני מאוד).
האתר מאוחסן על שרתי ש.ר. שילר שיווק בע"מ Running on an Apple Xserve server powered by Mac OS X, WebStar and WebDNA Software platform